+45 98 93 50 66 info@sindaldyrehospital.dk

Om os

Om Sindal Dyrehospital og Hirtshals Dyreklinik

Sindal Dyrehospital er en dyrlægepraksis med brede kompetencer. På hospitalet behandler vi smådyr som hunde, katte og gnavere. Vi gør vores bedste for at give både klienter og dyr en omsorgsfuld, effektiv og korrekt behandling.

Dyrehospitalet er placeret i Sindal og dyreklinikken i Hirtshals. Operationer og krævende undersøgelser foretages på hospitalet i Sindal, hvor vi råder over laboratorie-, diagnose- og behandlingsudstyr. Meget komplicerede undersøgelser og operationer, fx CT-scanninger og rygoperationer, henvises til samarbejdspartnere i Aalborg og Aarhus.

Mød ejerne af Sindal Dyrehospital

Vi, Hanne og Julie, er de stolte ejere af Sindal Dyrehospital. Hanne blev ansat tilbage i 2007, mens Julie kom til i 2019. Vi bor begge i Sindal og deler en stærk passion for at sikre, at Sindal Dyrehospital yder fremragende service til mennesker og deres kæledyr.

Vi vægter høj kvalitet og personlig opmærksomhed i behandlingen af hver eneste patient. Med en dyb forståelse for dyrs behov og en moderne tilgang til dyrepleje, sikrer vi, at alle kæledyr modtager den bedste mulige behandling.

Kontakt os

Kontakt os for rådgivning, svar på spørgsmål, akutte tilfælde eller andre forespørgsler.

Hanne M. St. Valle

Julie Horsholt